Dobrodošli na internet stranicu Alpinashop.rs gde možete jednostavno i prijatno kupovati 24 sata na dan.
Alpina Yug d.o.o. (u nastavku Alpina Yug) naručene artikle dostavlja kupcima na području Srbije. Opštim uslovima poslovanja i politikom zaštite podataka uređuju se međusobni odnosi Alpine Yug i korisnika. Podaci o artiklima, uslovima poslovanja, web aplikacijama te ostalim informacijama Alpinashop.rs dostupni su na srpskom jeziku. Na internet prodavnici možete kupovati kao registrovani i neregistrovani korisnik.
Za dodatne informacije na raspolaganju je kontakt telefon +381 66 811-7883 radnim danom, od ponedjeljka do petka, između 8.00h i 16.00h, ili e-mail adresa
alpinashop-srb@alpina.si. Na sva pitanja odgovorićemo u najkraćem mogućem roku. Alpina Yug prihvata mogućnost eventualnih grešaka prilikom opisa ili cene artikala.
Robne marke koje su navedne na stranici su registrovane robne marke, za koje Alpina ima pravo upotrebe.
Cene artikala koje su objavljene na internet stranici Alpinashop.rs navedene su u dinarima i obuhvataju PDV. Vrede do otkazivanja ili objave novih cena. Ponuda na internet prodavnici važi samo za kupovinu putem internet stranice Alpinashop.rs. Cene navedene na internet stranici nisu nužno jednake s cenama u preostalim Alpininim prodavnicama u Srbiji. Važeće cene su one koje su navedene u trenutku narudžbe.
1. Korak – Odabir i dodavanje artikala u korpu
Artikal koji želite kupiti dodajte u korpu odabirom opcije »Dodaj u korpu«. Za svaki artikal koji želite dodati potrebno je odabrati navedenu opciju.
Ako ste završili kupovinu odaberite opciju »Nastavi na blagajnu«. Ukoliko želite u korpu dodati još artikala odaberite opciju »Nastavi kupovinu«.
U korpu možete dodati neograničen broj artikala, te u svakom trenutku videti odabrane artikle, promeniti količinu ili ukloniti iz korpe. Nakon što završite s dodavanjem artikala odaberite opciju »Napred«.
2. Korak – Registracija ili upis korisnika
Nakon što ste u korpu dodali željene artikle sledeći korak je upisivanje podataka za uspešan završetak narudžbe. Prilikom naručivanja možete se registriovati odabirom opcije »Registracija novog korisnika«. Registrovani korisnik ne mora svaki put iznova upisivati podatke, nego samo korisničko ime i lozniku, odabirom opcije »Prijavi se«. Ako se ne želite registrovati odaberite opciju »Kupovina bez registracije« te upišite svoju e-mail adresu. Nastavite na sledeći korak.
3. Korak – Podaci za dostavu
U trećem koraku sledi pregled podataka za dostavu. Registrovani korisnici proveravaju upisane podatke. Ako ste izabrali opciju kupovine bez registracije upišite sve tražene podatke. Ako želite dostavu na neku drugu adresu izaberite opciju »Dostava na drugu adresu« i upišite tražene podatke. Telefonski broj je obavezan. Nakon toga izaberite opciju »Spremi uslove kupovine« i nastavite na sledeći korak.
4. Korak – Plaćanje
Sledi izbor načina plaćanja. Možete izabrati tri načina plaćanja:
Nakon odabira načina plaćanja odaberite opciju »Napred«.
5. Korak – Pregled narudžbe
U petom koraku sledi pregled narudžbe. Prikazani su naručeni artikli, podaci o plaćanju i dostavi. Nakon što odaberete opciju »Napred« dobićete obaveštenje na e-mail adresu sa linkom na koju morate kliknuti kako biste potvrdili narudžbu.
6. Korak – Potvrđivanje narudžbe
Prodavac se obavezuje da kupcu potvrdi naruđžbu u roku od 2 radna dana od trenutka prijema naruđžbe ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči naručenu robu.
Ukoliko prodavac, nakon proverene raspoloživosti poručenog artikla, nije u mogućnosti da isti isporuči, poslaće kupcu obaveštenje putem e-maila da poručeni artikal nije raspoloživ, te da je naruđžba otkazana.
Nakon potvrđivanja narudžbe dobićete obaveštenje da je narudžba potvrđena te o daljnim koracima vezanim uz narudžbu.
Na internet prodavnici omogućavamo tri načina plaćanja:
Uputstvo za plaćanje po predračunu:
SVRHA ISPLATE/UPLATE: Plaćanje po naruđžbi broj XXXX (broj naruđžbe obavezno upisati)
PRIMALAC: Alpina Yug d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 10z/32 11070 Novi Beograd
Broj tekućeg računa: Banka INTESA 160-0000000523700-85
Primer ispunjenog univerzalnog obrasca za plaćanje.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao i trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banka Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Alpina On-line prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o konverzji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od orginalne cene.
Hvala na razumevanju.
Robu dostavljamo putem kurirske službe AKS. Artikli koji su na zalihi biće dostavljeni u roku od tri (3) do pet (5) radnih dana od dana narudžbe, odnosno od prijema uplate u slučaju plaćanja po predračunu.
Troškovi dostavljanja robe za iznos kupovine iznad 6000 rsd snosi prodavac.
U slučaju da pojedini artikli nisu dostupni narudžba se otkazuje o čemu će kupac biti pravovremeno obavešten.
U slučaju da kupljeni artikal ne ispunjava očekivanja lako ga vratite po uslovima navedenim u nastavku.
Zamena
Naša želja je da na internet stranici Alpinashop.rs kupujete prijatno, sigurno i bezbrižno. Shvatamo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana izvršite zamenu kupljenog artikla.Zamena se odnosi na zamenu veličine obuće ili modela obuće uz uslov da je cena zamenskog artikla ista ili veća od cene artikla koji želite da zamenite.
Postupak zamene je jednostavan. Artikle možete zameniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakujte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat artikala i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biće poslat u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakovani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. U suprotnom prodavac nije u obavezi da obavi zamenu. Trošak zamene robe snosi kupac u oba smera po cenovniku kurirske službe . Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrazac za povrat artikala, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Takođe prilaže se i fotokopija računa. Reklamirani artikal biće predat u odeljenje za kontrolu kvaliteta koji ocenjuje opravdanost reklamacije. Alpina Yug ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe ili neodržavanja artikla, te mehaničkog oštećenja artikla.
Artikli se vraćaju na:
Alpina Yug d.o.o.
Adresa prodavnice koja je artikal izdala – s naznakom »Internet prodavnica«
Trošak povrata robe snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija isporučene robe
Član 1.
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način i uslove rešavanja reklamaciija ili prigovora potrošača zbog nesaobraznosti isporučene robe , kao i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovaca u pogledu ostvarivanja prava potoršača na reklamaciju.
Član 2.
Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Član 3.
Zbog nesobraznosti isporučene robe ili usluge postoji zakonska odgovornost.
Član 4.
Reklamaciju na nesobraznost ili na nedostatke isporučene robe , kupac može izjaviti u roku od 24 meseca od dana kupovine ili prijema robe i to isključivo uz originalni račun.
Član 5.
Reklamirani artikal uz prilaganje popunjenog obrasca i originalnog računa kupac dostavlja na adresu prodavnice koja je isti isporučila.
Član 6.
Osnovanost reklamacije utvrđuje nadležna kuća za kontrolu kvaliteta. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana.
Prema Zakonu o zaštiti porošača, rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca, a tu se misli na odgovor koji se daje u roku od 8 dana, i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni , smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca o načinu rešavanja reklamacije.
Član 7.
U slučaju osnovanosti reklamacije i prihvatanja iste od strane trgovca , potrošač ima pravo , a po sopstvenom izboru na :
1. Zamenu reklamirane robe za novu saobraznu robu , ili otkazivanje nedostataka na robi (ukoliko je to moguće)
2. Da zadrži robuali uz odgovarajuće umanjenje cene (odobrenje odgovarajućeg popusta). U ovom slučaju trgovac je dužan da povraćaj umanjene kupoprodajne cene potrošaču vrati u roku od 14 dana od dana prihvatanja rešavanja reklamacije na ovaj način.
3. Povraćaj novčanih sredstava u iznosu kupoprodajne cene prema priloženom računu (raskid ugovora).Potrošač je u ovom slučaju dužan da kupcu vrati predmetnu robu u roku tri dana od dana izjavljenog raskida ugovora. Trgovac je dužan da potrošaču izvrši povraćaj novčanih sredstava uplatom na tekući račun u roku od 15 dana od dana prijema vraćene predmetne robe. Ovaj ugovoreni rok za provraćaj kupoprodajne cene može biti produžen za vreme koje je potrebno potrošaču da predmetnu robu vrati trgovcu.
Član 8.
Potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova , dakle sporazumom i u duhu dobre poslovne saradnje , a trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova prema Čl. 151 Zakona o zaštiti potrošača uz obavezu potrošača prethodnog izjavljivanja reklamacije ili prigovora trgovcu.
Postupak vansudskog rešavanja sporova pokreće se podnošenjem predloga potrošača Ministarstvu trgovine , turizma i telekomunikacije , a koje isti prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača , ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način , imajući u vidu predlog potrošača.
Lista tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova može se videti na sajtu Ministarstva trgovine , turizma i telekomunikacija : https://vansudsko.mtt.gov.rs/adbrodies
Član 9.
Ovaj pravilnih stupa na snagu 17.12.2021.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail alpinashop-srb@alpina.si ili na telefonski broj +381/66 811-7883
Naša želja je da na internet stranici kupujete prijatno, sigurno i bezbrižno.
U slučaju otakzivanja narudžbe , odnosno odustanka od ugovora, raskida ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi artikal.
Iznos plaćene robe kupcu se vraća po prijemu proizvoda koji se vraća zbog odustanka od ugovora , pod uslovom da se utvrdi da je proizvod neoštećen, ispravan, nekorišten i u originalnoj ambalaži . Trgovac je dužan da potrošču povraćaj novca po osnovu odustanka od ugovora uplati u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku , odnosno od prijema proizvoda koji kupac vraća. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je dostavljena na adresu trgovca i smatra se blagovremenom ukoliko je upućena u roku od 14 dana od prijema robe.
Troškove vraćanja robe snosi kupac. Pošiljke sa otkupninom ne preuzimamo.
U navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila alpinashop-srb@alpina.si ili na kontakt telefon +381 66 811-7883. Od dana obaveštenja o otkazivanju narudžbe počinje teći 14 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat artikala i račun. Potrebno je na obrazac upisati broj dinarskog tekućeg računa na koji će se izvršiti povrćaj novca u slučaju plaćanja pouzećem.U slučaju da je roba koja se vraća plaćena nekom od platnih kartikca , povrćaj novca se vrši isključivo putem VISA i Mastercard metod plaćanja, tako što će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Artikle vraćate na adresu:
Alpina Yug d.o.o.
Adresa prodavnice koja je artikal izdala– s naznakom »Internet prodaja«
Za sve dodatne informacije na raspolaganju smo na e-mail adresi alpinashop-srb@alpina.si ili na telefonski broj +381 66 811-7883. Otkazivanje narudžbe od strane pravne osobe rešava se po odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Kuporodajni ugovor arhivira se u sedištu Alpine Yug te ga možete zatražiti pismenim putem. Svoj zahtev možete poslati na adresu: Alpina Yug d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 10z/32 11070 Novi Beogrda ili na e-mail: alpinashop-srb@alpina.si. Zaključen kuporodajni ugovor biće sačuvan šest (6) meseci od sklapanja. Stoga je pristup ugovoru moguć u navedenom razdoblju.
U nekim slučajevima može se dogoditi da neke artikle ne možemo poslati jer su rasprodati u međuvremenu, zato Vas molimo za razumevanje. Verujemo da ćete u našoj bogatoj ponudi pronaći pogodan artikal s koji ćete biti jednako zadovoljni.
Sadržaj internet stranice
Alpina Yug se obavezuje da će učiniti sve što je u njenoj moći da podaci na internet stranici budu istiniti, pouzdani i kvalitetni. S time da ne odgovara za moguće štamparske greške i nedostatke.
Zaštita autorskih prava
Internet stranica je isključivo vlasništvo firme Alpina Yug tako da je zabranjena zloupotreba podataka, fotografija, teksta ili drugih podataka koji su deo stranice. Takođe je zabranjeno kopiranje, distribucija ili bilo kakva druga upotreba navedenih podataka bez prethodnog znanja odnosno dopuštenja Alpine Yug.
Promena uslova
Alpina Yug sebi daje pravo na promenu uslova poslovanja bez prethodne najave. Promene počinju da važe odmah nakon objave. Zbog tih mogućnosti prilikom svake posete internet stranici pomno proučite uslove korišćenja, poslovanja i politiku zaštite podataka na internet stranici.
Nadležan sud
Za tumačenje i sva pravna pitanja u vezi s upotrebom materijala koji su objavljeni na internet stranici primenjuje se isključivo Srpsko pravo. Nadležan je sud u Beogradu.
Zaključak
Ulaskom na internet stranicu Alpinashop.rs slažete se da ste upoznati sa svim navedenim uslovima.