14 dnevni rok za zamenu ili povrat
Naša želja je da na internet prodaji Alpinashop.rs kupujete prijatno, sigurno i bezbrižno. Razumemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamenite proizvod.
Podaci i instrukcije za zamenu i reklamaciju
Prilikom popunjavanja obrasca za povrat proizvoda, morate obavezno napisati broj narudžbe iz web ispisa (broj narudžbe iz web ispisa se nalazi u gornjem levom uglu iznad datuma narudžbe), broj računa (tražene cifre se nalaze pri samom kraju i označeno je sa Račun br.: xxxxx), i broj fiskalnog računa (nalazi se odmah ispod naslova računa: FISKALNI RAČUN).
Zamena artikla
Postupak zamene je jednostavan. Artikle možete zameniti u roku od 15 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakujte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i račun. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biće poslat u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakovani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
OBRAZAC ZA ZAMENU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Povrat artikla
U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga, u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila alpinashop-srb@alpina.si ili na telefonski broj +381 66 8117883 . Od dana obaveštenja o otkazivanju narudžbe počinje teći 14 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i račun. Potrebno je na obrazac upisati broj tekućeg računa na koji će, u roku od 15 dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi kupac . Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA (.pdf/.doc)
Reklamacija
U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, na kom je potrebno opisati reklamaciju. Takođe se prilaže i račun. Reklamirani artikal biti će predat u odeljenje za kontrolu kvaliteta koji ocenjuje opravdanost reklamacije. O rešenju reklamacije bićete obavešteni u roku od 8 dana od primanja reklamacije. Alpina Yug ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe ili ne održavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU PROIZVODA (.pdf/.doc)
Prilikom povrata, zamene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fiskalni račun.
Kada pripremite sve za povrat, zamenu ili reklamaciju obavezno pošaljite e-mail na alpinashop-srb@alpina.si ili nazovite na kontakt telefon +381 66 811 7883 kako bismo poslali nalog dostavnoj službi.
Artikli se vraćaju na:
Alpina Yug d.o.o.
Adresa prodavnice koja je artikal izdala – s naznakom »Internet prodavnica«
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail alpinashop-srb@alpina.si ili na telefonski broj +381 66 811 7883